Odd Walters viderverdigheter

Odd Walters viderverdigheter

tirsdag 11. januar 2011

Første gangs forsøk

Teffting teffting.... Houston, do you copy??

Jeg har faktisk blitt forespurt av og til om jeg ikke blogger, jeg som skriver så mye og mener så mye og blablabla... Og jeg har ment at det siste jeg trenger, er en ny grunn til å sose bort tid foran PC-en. Nå skal jeg prøve da, men jeg er som sagt usikker på om dette vil bli fulgt opp i noen grad... Men kan jo legge ut gamle avisinnlegg (og noen ubrukte) her... sjøl om jeg mener at Facebooks notatfunksjon funker fint for sånne formål (mye fin allitterasjon der du...).

Kanskje kan du som leser mene at "Ja, men her kan du jo utfolde deg kreativt skriftlig som du sjøl vil og ønsker"... men jeg har bøker å skrive og sanger å dikte. Vel vel. Kan kanskje legge noe av det og ut her, inntil man blir antatt av et større forlag.

Får se hvordan dette ser ut da. Så kanskje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar